Mogna!

Du måste mogna! Du påstår att du är kär i en tjej du inte ens träffat eller pratat med?  Hon vet inte ens om att du existerar!

Den här Jazzle är en thai från upplands väsby som Brenda(B kompis) sa att va singel. B har inte träffat henne, inte hörs hennes röst, inte pratat med henne på msn eller något alls! Och han säger att han är kär. Kär i en bild? Haha och du tar illa upp när jag säger snorunge fast du verkligen upp till 100% visar att du är en snorunge. Du låtsas vara blatte fastän du är blond, blåa ögon, heter B Andersson osv. Så ge dig. Du mognar någon gång men inte är det nu så skäm inte ut dig, Som du gör nu!



Jag vet att jag har jätteljus text på min msn men svart känns så tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0