Disslåt? Moget.

Du är så jävla irriterande, du tror du kan komma och gå som du vill?
Nej du, nu har jag blockerat både ditt nummer och dolt nummer så nu kan du inte få tag i mig heller, det är ju skönt. Och nu ska du skriva en "disslåt" om mig? Haha du skämmer bara ut dig själv, Du är inte bra någonstans, Du är 96a okej?
Jag behöver inte ens dig som kompis, du är bara irriterande, Men om du har tur kanske vi blir det igen, Men skulle inte du se till att jag fick blå märken och sår i hela ansiktet? Haha, Jo det är ju troligt för du är ju mycket starkare en mig också. Aja, Nu kan du väl gå till din mamma och be henne skälla ut mig och min pappa för vi bryr oss ju också så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0